Grassie Sio Mario del sveio! gheo fa lesa a me mare coa torna da lavorar parchè a me dise sempre che so cruo!
Go rumà ieri sera in serca pal sito go trovà un fia de roba so vespa reis!!
Ma quanto mona soi sta no verme iscritto prima! Almanco qua se pol anca parlar come che se magna e nessun ga a spusa soto el naso! Perchè de sti anni a sente see ndaa fora de testa, cueatoni trans al governo che ne comanda..un schifo! Meio serar subito discorso poitica che noi merita gnanca de essa nominai..
Ma mi ieri go visto possy col px vioea che se butaa in curva tipo moto gp!!! Possy ara che no son drio coionarte, speta vedame mi che te te sbreghi da rida!
Ma lu russa si el senocio!!! O no?
No go gnanca a tuta in pee..intanto pa provar mettaro a roba da motocross al massimo se voi provar piegar al posto dee saponette ghe ligarò na segoea!
A vespa da pista no a go mai vua..so nda stamatina dal carozier tiraghe su e pache, ieri me se riva el ciindro e el voean, dopo a stuccaro un fia e vanti a settimana che vien go da daghe anca el cooeor!
Me manca el pianton col fren a disco ma se meio che fae un passeto par volta che no me isgambare!
Ma valtri si tutti da senocio in tera! Foo brutta figura in meso a voialtri mesi professionisti..