Benvenuto, Ospite
Per favore Accedi o Registrati.    Password dimenticata?

Giornate in pista Vespa-Lambretta 2013
(1 Online) (1) Ospite
Vai a fine paginaPagina: 12345678...19
ARGOMENTO: Giornate in pista Vespa-Lambretta 2013
*
Re: Giornate in pista Vespa-Lambretta 2013 11 Anni, 8 Mesi fa  
Mancaria outro, me porto drio an bancal de adesivi!!
Per le foto le era sul sito vecio, ades qua no ei metu inze nia... pero' in efeti se podarae rimeterle.

Per le gomme, a Vittorio tempo fa avevo girato anche con delle vecchie Michelin S1 e andavano bene, alla fine in pista la tenuta è ottima.
Senza spendere per dunlop TT o sava, secondo me vanno bene le Dunlop D306: clicca qui

Oppure le Schwalbe Paceman, ma costano di piu'...
Pozzy
Pieve di Cadore (BL)
Amministratore
graph
Utente Offline Premere per visualizzare il Profilo di questo Utente
ACME Special Parts Località: Pieve di Cadore (BL) Compleanno: 10/21
L'Amministratore ha disattivato l'accesso in scrittura al pubblico.

E ciò fidate de mi, te devi far na gaeria pae foto dee vespe dei utenti ( tipo el registro dee tagliatelle ) sarie vaida a roba.
Te darie na man falo ma fin che se da vangar o da spanda grassa mi son bon ma strucar botoni no se mia el me forte

Comunque vedo si de comprar 2 gomme nuove per la nuova vespa.
Ma e dunlop D306 che te me ga consiglià see valide?
No e costa gnanca tanto.

Che vespa hai da pista preparata come?

PS: mi no son da senicio in tera!
Grazie dei consigli come sempre
psycho
roncade
Bevo un prosecchino ogni tanto
graphgraph

te tòca andar in "chi semo"...par 'talian ..chi siamo...e ti si apre un altro mondo...ciò..zerto che soin astemio, però no vol dir che non ho fatto la me parte prima...ma se no smetevo, a sta ora no ero in UVA...adess da vinti anni acqua de rubinet e chinotto... ma sto ben uguale..anzi..mejo..
zio_Mario
Tai di Cadore (BL)
Acqua ai pasti, Chinotto alle feste
graphgraph
elfo50 Località: Tai di Cadore (BL) Compleanno: 08/09
BEVE\' ACQUADERUBINET...LA FA\' BEN E FA FARE TANTA PLIN...PLIN... - www.avisveneto.it/ - www.admo.it/ - www.cnsas.it/ - www.dolomitiemergency.it/index.php

Si come che'l dis Mario, le foto se pol caricarle si Chi Siamo, anca se no l'e le ns. vespe, ormai tra facebook e balle varie, l'e pien de foto in giro... ma se pol fei par io'!

Per le gomme vanno bene! Ma che gomme hai su adesso perche potresti provare anche con quelle, come ti dicevo tiene bene a vittorio a parte i primi giri di riscaldamento... Le Paceman ad esempio sicuro che vanno bene, le monta giass sul pk da pista.
Io sono uno dei pochi ormai che gira con PX, motore con un super potentissimo Polini 177 con qualche scaldata alle spalle eheheheheh
Pozzy
Pieve di Cadore (BL)
Amministratore
graph
ACME Special Parts Località: Pieve di Cadore (BL) Compleanno: 10/21
Ultima modifica: 21/03/2013 16:47 Da Pozzy.

Ciao Zio Mario go capio a to storia in do righe almanco credo de verla capia..no sta sentite da manco basta che te stai ben e che no te manche a voia de figa!
Certo che me nono me disea de no fidase dei astemi ma i tempi se cambiai e mi pa dite vo sempre fame i lavori soa vespa da un amigo che se astemio..e el sa lavorar sto qua e mi cusi' cusi'..

Comunque Pozzy no go rode adesso soa vespa che son drio preparar parche quee de prima e iera vecie finie crepae incancarie piene de schitae tuette e le gavea.
Go sentio me amigo meccanico proprio prima pae gomme, el me porta fora e dunlop TT92GP a 54 euro a gomma e ghee go ordinae prima in settimana forse sa e me riva.
No pa voer essa figo ma o fo pi pa curiosità.

Ma ti pozzy situ da senocio in tera???
psycho
roncade
Bevo un prosecchino ogni tanto
graphgraph

hahaha...te se sveio si...se vedòn a Vittorio cussi te conte anca a ti la storia, tanto tutti i tosàt i me conosse pì che ben...anni de rispetto reciproco e de amicissia con lori tutti... questa l'è la vita vera...in quanto alla gnocca voia sempre ...sol che pì che passa al tempo rìscio de smentegarme come che la ze...speron in ben va...no ò voia nè curiosità de zerto de avventurame con le novità che vien avanti nei tempi moderni...molto de moda adèss...in quanto al possy...meio che nol mete zò al senocio, senò al rìscia de far busi par terra... ghe sarie foto a gogò dei eventi, dalla pista ai RTTP, però bisogna che te vae in zerca dei link che ho pubblicà sugli eventi,se te vol prova a vardar in Giri in Giro e in VespaRace visto che i album i è da quelle parti, cussi te vede un pò de robaccia....e per mia comodità e con il giusto brontolio del Possy stesso li ho postati su faccionebekko... ..spiase.. ciao!
zio_Mario
Tai di Cadore (BL)
Acqua ai pasti, Chinotto alle feste
graphgraph
elfo50 Località: Tai di Cadore (BL) Compleanno: 08/09
BEVE\' ACQUADERUBINET...LA FA\' BEN E FA FARE TANTA PLIN...PLIN... - www.avisveneto.it/ - www.admo.it/ - www.cnsas.it/ - www.dolomitiemergency.it/index.php

Vai a inizio paginaPagina: 12345678...19
Moderatori: Giangi1983
Banner

Chi è online

124 visitatori online

Login

Social

facebook_gruppo

facebook_gruppo

facebook_gruppo

facebook_gruppo